100 saker man kan göra om man har tråkigt!!!!!!!

Hejsan allaihoppa!
En sak som ni kanske inte vet är att jag har hållt på att skrivit en bok om 100 saker man kan göra om man har tråkigt. Jag har hållt på med den i kanske en månad. Jag blev klar i dag!!!!! Idag skrev jag den 100-de saken. Jag blev konstigt nog glad för det!!!! Men jag har skrivit den till mig. Det ända jag gjorde var att plocka fram en gammal antecknings bok som jag inte använde och sen så började jag med 1 sen 2 o.s.v. Ahh ni fattar nog! Ni kanske vill veta vad den sista saken var. Här kommer en bild på den!

Om ni inte ser vad det står så står det: 100. Hitta ny musik (du kan leta på youtube.com)
Aja. Nu ska jag typ gå och ta ett varmt fotbad eller nåt och sen gå och lägga mig. Mina fötter fryser!!!!
Hejdå!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0