Trött!

Hej!
Klockan är bara 23,03 och jag är as trött. Jag gick ju upp hyffsat sent idag. Då borde man ju vara trött vid det här laget. Men jag håller på att planera lite inför i morgon förmiddag. Jag hade tänkt att måla naglarna då! Dom har inte vart målade på as länge. Men nu ska göra dom lite fina inför skol starten. Gud jag börjar ju på tisdag. det är bara fyra dagar kvar. Pirripirr. Men i morgon eftermiddag så kommer soso hit. Hon ska sova här. Men dom skulle fixa lite hemma och hon skule hjälpa till, så hon kunde inte komma tidigare. Men orkar inte skriva mer nu.... Är som sagt as trött. Sitter och jäspar satt jag dööööör.
Bild från typ en timma sen:

Chao.....

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0