Tipsa vänner!

Hej!
Det här är lite pinsamt att säga! Men det högsta antalet unika besökare jag har haft på en dag är 19 st! Det är ju ganska lite! I och för sig så har jag bara haft bloggen i typ 1 och en halv månad, men det är lite ändå!!!! Så det jag vill att ni gör är att, tipsa vänner. Ni kan sätta upp stora afisher i skolan, eller skriva små lappar och dela ut till alla i klassen med min blogg adress på. Eller så är det bara att ni tipsar om min blogg när ni är med nån kompis. För jag vill ha fler läsare. Sä snälla, söta, rara, gör det för min skull! Ni vet väll att ni också kan följa mig på bloglovin. Men nu ska jag gå ner och titta på tv!!!
Jag gjorde till och med ett kolars på mitt ny redigerings program (picasa 3) för att visa hur mkt jag vill att ni tipsar era vänner!

Hejdå!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Alicia

jag äääääälskar verkligen din blogg!!!! Jag kommer sätta upp affischer i skolan och tipsa alla mina kompisar, för jag tror dom kommer älska din blogg precis lika mycket som jag gör! :)

2011-08-15 @ 22:56:39
Tack för att du kommenterade, Lizzie

Sv; Tack så mycket! Bra ^^ Ska följa dej också :D



Kram <3

2011-08-16 @ 01:12:07
URL: http://lizzieyao.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0