Test!

Hejhej!
En av mina bloggläsare har skrivit ett test som hon vill att jag ska publisera här på bloggen. Vilket jag ville!!!!

ALLMÄNT:
Hur skulle du beskriva din stil?: Vet inte. Jag har liktsom ingen speciell stil. Men jag brukar ha lite söta t-shirts och tights brukar jag ofta ha (när det e varmt så brukar jag ha shorts)!
Vilken är din favoritmat?: Tack, lugnt.
Nämn tre stycken kläd-affärer du gillar: Jag gillar många affärer men om jag fick välja tre så blir det nog... New yorker, gina tricot och rut med flera!
Nämn tre stycken tv-program du brukar kolla på: Icarly (hehe), My life as liz och 2 och en ahlv män.
Hur/vad brukar du träna?: Ibland brukar jag cykla.
Vad är ditt favoritgodis?: antingen choklad eller godis bilar!
I vilka länder har du varit?: thailand, finland, sverige och ska till egypten!
Vilken är din favorit färg?: Lime grön
Lista ut tre favoritsaker från din garderob(visa med bild på denna fråga):
En av mina nyaste tröjor!

Min myspysdräkt!

Min söta shorts!
Vilken är din favoritlåt just nu?: Price tag med jessie j!
Vad är ditt favoritämne i skolan?: Svenska!
Gillar du skolan?:Ja lite!
Nämn fyra av dina intressen: cykla, va med kompisar, fota, läsa. 
Vad gillar du att fota för något?: vet inte. Typ blommor. Och mig själv!
Bor du i stockholm(lite utanför, långt utanför, inte alls eller mitt i stockholm)?: vet inte!
Har du facebook?: japps!

FAMILJ
Är din brorsa din halvbrorsa?: halv brorsa!
I så fall varför?: jag vet inte!
Hur gammal är han?: 17
Vad heter din föräldrar?: morgan och åsa
Hur gamla är de?: 41
Vill du ha barn när du bli äldre?: kanske
I så fall hur många?: 1 eller 2
Vad vill du att dom ska heta(ett tjejnamn, ett kill-namn)?: alice och isac

BLOGG
Har du börjat med en nu header?: Jag har aldrigt haft en riktig header på den här bloggen så, nej!
Tre tips om hur en bra blogg skulle kunna vara: Många bilder, skiv om intresanta saker och va dig själv!
Har du någon annan blogg än den här?: jag har en med en kompis!
Vad fick dej att börja blogga?: Jag vet inte. Många av mina kompisar gjorde det. Plus att jag gillar att skriva och sånt.
Vem är din idol i bloggvärlden?: Foki!!!!!!!!!
Nämn tre stycken bloggar du följer: Jag kan säga alla jag följer (inte så många) www.fokis.se, www.cisha.blogg.se, www.cplilleskutt.blogg.se och www.lizzieyao.se. Dom bloggarna är bäst!
Varför tog du bort bloggen www.jongleramedapor.blogg.se? (Den var bra!) : Tack! Men jag försökte fixa med designen och då blev allt knäppt, så jag gjorde en ny!

TILL SLUT
Vad tyckte du om testet?: Det var roligt!
Skulle du vilja ha fler sånna här?: ja det vore väll kul!
Tycker du att jag(Alicia) är jobbig eller är det bara kul att jag kommenterar och ställer frågor?: Jag tycker att det är super kul att du kommenterar, ställer frågor. Kan inte du fixa en egen blogg så kanske jag följer den som du följer min!!!!

Ja det var det!
Men ja, har inte så mycket mer att säga så, hejdå!!!


Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Lizzie

Sv; Aww.. Tack så jätte mycket sötis :)



Kramar <3

2011-08-08 @ 14:47:49
URL: http://lizzieyao.blogg.se/
Tack för att du kommenterade, Lizzie

Sv;

1. Min header är gjord i Photoshop 7.0 och i Photoshop cs4 tror det var :)

2. Haha, ingen aning faktiskt.. Det kanske har sjunkit ner eller nått sånt, mitt hår gör det ganska snabbt så ^^



Kramar <3

2011-08-08 @ 15:01:49
URL: http://lizzieyao.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0