tänkte blogga lite.

Hej.
Nu ligger jag i tältet i min mysiga pysiga dräkt. Mamma står och pratar med nån kille hon kännde. Och pappa är uppe och pratar med massa. Jag liggen i tältet och tänkte ditta lite vi datorn nu... Men vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Men jag har liktsom lite tråkigt, så om ni har mitt nummer och läser detta, smsa.
Hejdå...

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Kokorochan

svar: tack :) det är så för alla, jag har högerklicksskydd nämligen :) men det är bara att markera texten och trycka ctrl sen c för att kopiera och sen ctrl sen v för att klistra in ^^



kramar<3

/kokorochan

2011-08-28 @ 12:57:38
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0