new zelands next topmodel!

Hej!
För typ en timme sen så tittade jag på new zelands next topmodel, tror jag att det hette. Men det var i alla fall första gången jag såg programet, men tyckte det var as bra. Det handlar om några tjejer som tävlar om att få bli nya zelands nästa topp modell. Hahah. Men det var i alla fall super bra. Men nu så ska jag klä på mig nåt! Sitter liktsom förtfarande i pyamas, hahaha. Jag kommer lägga upp dagens outfit genom mobilen sen, för min kamera är slut på batteri. Jag ska sätta den på laddning nu.
Bye bye!


Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Alicia

Har du sett america`s next top model någon gång? :)

2011-08-19 @ 19:32:30

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0