Ipod på bloggen!

Hejsan!
För typ två minuter sedan så fixade jag en as snygg ipod på min blogg. Det ser ni väll eller! Men nu vet ni lite vad jag har för musik smak. Jag sökte på google om hur man gjorde. Och då så hade en tjej lagt ut ett inlägg på sin blogg som visade hur man gjorde. Jag blev skit glad. Det enda jag viste först var att man skulle fixa den på www.mixpod.com! Hahah. Men jag tycker att det var väldigt bra att gjorde det! Klicka här för att komma till inlägget där hon berättar hur man gör för att lägga in en ipod på bloggen! Gå in på http://thelionqueen.blogg.se/ för att komma till hennes blogg! Hon har även en design blogg som heter www.designråd.blogg.se! Jag rekomenderar hennes blogg! Men nu tror jag att jag ska gå och lägga mig. Jag ska få minst åtta timmar på en natt, om jag går och lägger mig nu och går upp ca 8 så kommer jag att sova 7 timmar. Får väll sova 9 timmar natten därpå, haha! Men jag brukar faktiskt inte vara så trött även om ja sover lite på natten. Kommer ni ihåg när jag och några klasskompisar tältade på min kompis Linns bakgård. Jag somnade klockan 8... på morgonen.... och gick upp halv 9!!!!!!! Men ändå fast jag bara sov en halvtimma så cyklade jag hem och sen när jag kom hem så gick jag och la mig. Men det var bara för att jag visste att jag inte hade sovit bra. Men ärligt talat så tänkte jag gå och bada när jag kom hem. Hahah. Men mamma sa att jag skulle sova. Hahah. Men nu ska jag somsagt sova. Här är en bild på mig när jag borstade tänderna förut! Hahahah. Natti!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Siri / The Lion Queen

sv: Åhh tack så mykt :D

grym blogg ;)

2011-08-09 @ 15:11:19
URL: http://thelionqueen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0