Hemma!

Hej.
Nu är jag hemma igen. Det var gott att äta på mcdonalds. Och det var lite roligt att titta på när pappa jobbade. Min bror sover typ till 2. Så jag ville inte vara ensam. Har liktsom inte vart med så många på sommarlovet så jag ville inte sitta ensam tills 2, så jag följde med pappa på jobbet. Men nu är jag hemma. Jag vet inte vad jag ska göra nu. Jag tänkte gå ut, men det spöregnar. Men det är ändå´rätt så kul att va ute i regnet. Så jag tror jag ska gå ut och hoppa lite studsmatta. Man får ju passa på, för snart är det vinter och så tar vi ju bort studsmattan. Men jag bytte tröja nyss föresten. Jag gillar inte att den jag hade var så lång! Så man kan säga att jag bytte dagens outfit. Här är en bild!

Tröja jag bytte till!
Och här kommer några konstiga webbcam bilder!




 











































Hahah!
Det vart många bilder...
Vissa seriösare än andra. Men nu ska jag gå ut och hoppa studsmatt i regnet!
Hejdå!


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0