Har haft för roligt för att uppdatera!

Heejsan allihoppa!
Idag så har jag haft jätte kul med bästa soso!!! Vi har bakat choklad muffins, hoppa studsmatta, tagit bilder mm.
Men jag vill inte vara tråkig och sätta mig vid datorn när jag är med soso. Säskillt inte om vi har kul, som vi hade idag! Men idag så cyklade jag 12 km på morgonen. Sen så åkte jag till vårdcentralen. Jag har kännt typ nåt i läppen. Men dom trodde att det inte var nåt farligt. Sen så cyklade jag hem till soso. Jag tittade på deras fiskar som dom nyligen har köpt. Dom var söta! Men sen så cyklade vi hem till mig och bakade. Sen så åt vi muffinsena. Dom var jätte goda. Sen så hoppade vi lite studsmatta och tog lite bilder. Sen så gjorde vi inte så mkt mer! Men efter hon hade åkt så åt jag mat, kyckling med ris! Sen så tittade jag i jul tidningar. Ska börja sälja!!!! Har redan sålt lite till mamma och mig själv. Men jag tror att det kommer att vara många som säljer i år! Så jag får se till att skynda mig att sälja! Ska nog böeja redan i morgon. Men det är första gången jag säljer, men jag tror att det kommer bli jätte kul! Gör det ni med vetja! Fast om ni bor i örebro, så låt bli. Här ska jag sälja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen så kom mormor och morfar. Sen så tittade jag mamma o pappa lite på tv. Och nu så sitter jag här vid datan. Ja det var det jag har gjort idag. Men oj vad mkt text det blev. Jag förstår om ni inte orkar läsa. Men här kommer några bilder från dagen!

Jag efter att jag hade cyklat 12 km!

Dagens outfit!

Mina och sosos muffins!

Hehe, jag!

Jag vid badtunnan!


Soso!
Men nu orkar jag inte lägga upp fler bilder. Det tar as långt tid + att jag ska upp klockan 8 i morgon bitti!!! Men nu ska jag nog gå och sova. Men jag sitter nóg kvar vid datan en liten stund till. I fall jag inte skriver nåt mer på bloggen idag så säger jag GODNATT nu!
Godnatt!


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0