Fokis snygga bikini!

Hej!
Klockan är 20 över 1 på natten. Jag sitter uppe och chattar lite med en Rebecka (www.rebeckagunnarsson.devote.se) på msn. Medans jag gör det så håller jag på och tittar på lite roliga saker på google. Hittade världens snyggaste bikini. Den satt på foki så jag antar att det var hennes, haha (dåligt skämt)! Men ärligt tarlat så var det den snyggaste bikinin jag någonsin har sätt! Här kommer en bild!
2010-07-0517-31-33.png
I love it!!!!!!!!
Nån som håller med eller?
Men jag tror att bilden är från länge sedan. För att jag har följt foki ganska länge nu men hon har inte visat upp denna. Men jag slutade läsa den ett tag och började sen typ två veckor efter. Så hon kan ha skrivit om den då! Oj, juste. Jag har inte läst foki på länge. Jag måste göra det, sen ska jag nog gå och lägga mig! Jag ska upp klockan halv tio i morgon. Jag ska vara med Linn (www.lifeaspinnen.blogg.se) och då vill jag hinna fixa mig innan!!! Jag åker till henne/hon kommer till mig! Föresten... På tal om bikinis. Jag såg en as billig bikini på gina häromdagen. Toppen kostade 19 kr! As billigt. Men jag köpte den inte för att den satt konstigt och den satt så löst även om jag spände åt den. Annars var den ganska fin. Den var mintgrön (typ min favo färg)! Aja nu måsta jag läsa foki!!!! Hejdå!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0