Flaggan=svettig!

(I morse så skrev jag att jag bloggar mindre nu, p.g.a skolan. Jag går upp på morgonen, fixar mig, sen åker jag. Sen kommer jag hem ca fem över två, och då så har jag gjort massa saker i skolan och är helt slut och inte orkar blogga. Så, så är det. Men på måndag så kommer vi börja jobba som vanligtm, och det betyder att jag inte kommer vara lika slut när jag kommer hem, och det betyder att jag få mer ork till at blogga.)
Hej.
För ca en 10 minuter sen. Idag har vi kört en grej som heter flaggan. Vi körde hela dagen. Det var ganska, men jag blev jätte svettig. Jag är fortfarande det och måste hoppa in i dushen snart. Men jag visste ju inte att det skulle bli så här varmt idag så jag tog SVARTA TIGHTS. Det blev lite varmt. Men efter skolan så köpte jag en festis i kaffeterian. Den var god. Men nu måste jag verkligen dusha!

Ser ni det där glansiga på bilden? Det är svett!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0