Fixat...

Hej!
Nu har jag fixat lite med designen. Hahah, gör det ganska ofta nu. Men nu är jag typ helt nöjd så jag kommer nog inte göra det någe mer nu! Men det jag har fixat är att jag har bytt visnings bild på mig, jag har förstorat texten från 12px till 14px, jag har bytt header och sen så har jag fixat höger klicks skydd. Så nu kan ingen kopiera mina bilder bra va? Eller det är bra för mig men inte för er! Hahah. Men nu ska jag klä på mig (har liktsom inte gjort det än! Sitter fortfarande med handuk, hahah!) och sen så ska jag nog måla naglarna. Bilder kommer ut sen!
Hejdå...


Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, hanna

Hej hur är det med dig idag då? :D kram

2011-08-21 @ 00:08:53
URL: http://haannalife.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0