Fixat klart med designen!

Hej!
Nu (som ni kanske ser) så har jag fixat lklart med designen. Jag tror att det är klart i alla fall! Vad tycker ni? Ska jag ändra färger? Ska jag göra en bättre header? Ska jag ändra låtar på min ipod? Vad tycker ni??? Jag vet inte om det är snyggt eller inte. Asså det kanske låter lite konstigt men jag vet inte om det är snyggt!!!!!! Ni får kommentera och berätta vad ni tkr! Jag blev ganska nöjd. Men det kanske blev för mkt färger. Vad tycker ni?
Kommentera!!!
Hejdå!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Anonym

Jag tycker om din nya design jättemycket men jag undrar om du kan ta bort mp3:n, för den är faktiskt lite störande. och sen om du kan lägga in mer bilder på dej, typ ta bort streckgubben och ha massa bilder på dej istället? för jag skulle vilja ha din header som poster i mitt rum. puuss love ya!:)

2011-08-15 @ 23:00:48

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0