Fix!

Hej.
Nu så har jag fixat lite med designen. Ahh, eller kanske ganska mycket. Men ändå inte så mycket, hahah! Men det jag har gjort är att ändra header fixat en klocka och lite annat små fix. Jag tycker att klockan blev super snygg! Jag blev verkligen nöjd med den. Fast det är ett problem med den.... Det är fel tid! Jag har mailat hon som jag fick instuktionen av. Asså jag fick dom från en blogg, men hon skrev sin mail adress i informationen, så jag mailade henne. Hoppas hon ser mailet och skriver till baks så fort hon kan. Vill verkligen att allt ska vara perffa!!! Men om ni inte tycker att nåt ser bra ut eller om ni vet hur man ändrar tiden på klockan, skriv en kommentar. Men jag hade tänkt att gå och sussa klockan 12 (om ca en halvtimma), så jag måste läsa lite bloggar och så först!
Godnatt!

Bild som jag tog nyss!


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0