dagens shopping:)

Hej!
Det blev inte så bra uppdatering idag trotsallt. Men jag vill inte låta bloggen styra mitt liv! Men i alla fall... Idag så har jag vart på stan. Vi var där, gick i några affärer och så. Sen så åt vi på underbara subway. Älskar deras mat!!!! Men sen så åkte vi ut till siba, elgiganten och media markt. Där så tittade vi på undervattens kameror ochlite annat. Men jag blev super sugen på att köpa en videokamera. En så här som man kan vekla ut en sak på så man ser det man filmar. Men sen så kan man vrida på den där saken om man filmar sig själv så kan man se sig själv. Vet att det var lite dåligt förklarat menmen... Men sen så tittade jag lite på data väskor. Vill ha en till min egna söta rosa lilla laptop. Men asså jag hittade ingen som jag ville ha! Men sen på elgiganten tror jag det va så hittade jag en krustong som jag köpte. Jag testade den när jag kom hem. Den var super bra och jag tycker att håret blev as fint. Men min pappa tycker att jag ser ut som ett troll! Men vem bryr sig vad han tycker!!! Hahah. Men nu tänkte jag i alla fall visa vad jag köpte. Haha!












Det var tröjorna. Ni kanske tror att jag köpte fyra st, men jag köpte bara två. Jag tog en bild på varje när jag hade på mig den och en bild på verje när jag inte hade det, så att ni vet det!
Men här kommer bild på krus tongen jag köpte.

Den är as bra!

Men nu ska jag skriva en lista på vad jag ska göra i morn!

Hejdå!


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0