Cool te mugg!

Hejsan!
För en liten srund sen så satt jag i soffan och tittade på csi new york! Alla csi äger!!!!!! Men till det så drack jag ett glas svart vinnbärs te. Det var ganska gott. Men muggen jag drack ur är typ as cool!
Här kommer lite bilder!





Visst är den cool?

Men nu ska jag kolla några bloggar sen så ska jag sova. Ska upp as tidigt i morrn (8.10, hahah) för att jag hade tänkt att cykla ungefär 14 km. Asså jag känner att jag behöver träna lite och att få lite konition! Så det ska jag göra i morrn. Sen så kanske jag ringer till nån kompis. Men i så fall så får ni reda på det!!!

Skriver nog ett till inlägg innan jag hoppar i säng!!!

Hejdå!


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0