Upptagen tjej

Hej!
Förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar, men har vart upptagen med livet..
 
Igår så cyklade vi till nått tråkigt vattenvärk!
Efter skolan drog jag upp på stan och mötta Lisa, Alice, Anna, Angelika och Filippa. Efter typ nån timma drog jag och Lisa hem till henne och åkte inte långt efter det till Lisas träning. 
Tittade på den, ganska mysigt typ ;)
När jag kom hem så åt jag och sen somnade i soffan med kläder och smink och allt..
 
Vaknade vid 11 på morgonen, fortfarande i soffan.
Hoppade in i duschen och sen fixade mig. Kl 14 blev jag skjutsad till Gustavsvik där Emelie typ hade fest/kalas.
Badade där i några timmar, hade skit kul.
Efter det så blev alla skjutsade till Emelies farmor och farfar och åt och sen dansade och lyssna på musik och allt!
Skit kul var det!
 
Synd att vi va tvugna att åka hem!
 
I morgon är det cup i kristinehamn så kommer inte blogga då heller..
Men måste sova nu, PUSS!!
 
Ses på måndag :)
Jag just nu, super fin osv..

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0