Romme = skit kuul!!! <33

Heej!!
Idag har jag vart i Romme och åkt skidor med massa roliga!! Jag kan skryta om fyra saker idag: Jag åkte svart backe, jag åkte sittlift, jag hoppade och påvägen hem så såg jag en uggla!!
Men jag ramlade två eller tre gånger, hehe. Men som tur va så väntade några kompisar på mig varje gång!!!!
På bussen påväg hem så hade vi skit kuul!! Haha, vi retades lite med en kille som hette Axel.. Lisa ba: "Hur går det me ryggen då".. HAAHAHAHAHA.. DOOOG!!..
Som tur va så tog han det bara som skämmt och skratta också!!
Men nu ska jag typ gå och dö eller nått. Är ap trött.
Men pusshej ♥
Bilden är tagen från www.lsf-resor.se

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Pauline

sluta skryt........... (lol)

2012-03-30 @ 22:26:15
Tack för att du kommenterade, tova [ 12 år utan pappa ♥ ]

fin blogg :D

2012-03-31 @ 04:14:51
URL: http://ttovahelgessons.blogg.se/
Tack för att du kommenterade, kikki

fin blogg! :)



har frågestund ! Snälla snälla fråga massa frågor, så blir jag glad :)

2012-03-31 @ 16:50:59
URL: http://twinkels.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0