I don't care if you not like me.. I am how I am, and I can't change me for you!

Heej alla bloggisar!!
Jag har inte bloggat så mkt nu för tiden. Men jag har i alla fall haft en grym vecka!!
Måndag: Skola, träning.
Tisdag: Skola, plugga.
Onsdag: Skola, va med moa, träning
Torsdag (idag): KUUUL SKOLA, va med Lisa!
Sen i morgon så ska jaag och några mer från skolan åka skidor i Romme.. Älskar!!! Har bara åkt skidor en gång tidigare, men det ska nog gå bra!! ;)
Funderar också på att göra en helt ny blogg på blogg.se. Har kommit på värsta bra namnen!!
Jaja, nu ska jag väll typ kolla lite på datorn, och sen sova! Puss på alla :*♥

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Ida nordin

Vad för namn? <3 :* :)

2012-03-29 @ 21:50:57

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0