FÖRLÅTFÖRLÅTFÖRLÅT

Förlåt för det dårliga uppdateringen och att jag inte blogga nått alls igår..

Hej!
Igår så bloggade jag ju inget, så tänkte berätta vad jag gjorde oså:
I skolan så hade vi fotbolls tunering hela dagen. Vårt lag var inte bäst men ändå inte sämst. Sen när finalen va så sprang jag, emelie, lisa, anna, marcus och wilhelm runt och hade vattenkrig..
Efter det så drog jag hem, bytte om, fixade lite mm. Sen drog jag hem t Lisa och vi åkte t willys och köpte glass, dricka och nutella. Sen satt vi och mummsa på det i en park (och shiiit vad mätt jag blev!!).
Sen åkte vi hem t Lisa och åt där. Efter maten skulle jag typ åka hem, och då så följde Lisa och Max med hela vägen t dörren.. ;) Ganska snällt ändå! Sen gjorde jag väl inte så mkt mer.

Men nu ska jag typ snart dra t skolan. Kanske inte bloggar mer ikväll.. Vet inte om jag hinner eftersom vi har skolavslutning osv.. Men vi ses, puss♥

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0