Living young and wild and free

TJO!
Förlåt för att jag inte har bloggat sen igår morse, men jag har haft så kul så kunde inte blogga!
Men igår så solade jag först, sen ringde Lisa och fråga om jag ville med och äta glass med henne och hennes familj. Och jag kunde ju inte säga nej ;)
Men sen va vi lite på stan osv.
Sen på kvällen hade vi typ 80-tal's party (bara vi två). Och efter det chillade vi mest, och sen sov jag hos henne.
Och idag så har vi mest tittat på youtube klipp och sen nu ikväll gick vi på bio. Vi sår Cockpit (stav?).
Ganska bra och rolig!
Och i morgon så ska vi på talangen också :D
Men nu ska jag städa mitt rum och sen ska jag nog fixa lite på datorn osåå.
BYE
Bio med Lisa!<3

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0