Detta har man gjort;

Jag har ju inte bloggat sen i måndags, så nu ska jag berätta vad jag har gjort tisdag - fredag!
Tisdag:
I skolan gjorde vi inget speciellt, bara idrott. Vi spelade tennis!! Det var super duper kul. Jag spelade mot Malin som har spelat tennis i åtta år. Så jag kände mig lite utägd;) Men efter skolan så följde jag, Alva o Karro med Malin hem. Karro var tvungen att gå hem lite tidigare, men jag Alva o Malin hade asa kul. Vi busringde verkligen inte.. Host..

Onsdag:
I onsdags så gjorde jag inge speciellt! Bara pluggade och hade innebandy träning. Och den träningen va nice!
Torsdag:
I torsdags så spelade 6-orna fair play cup mot engelska skolans 6-or. Tjejorna spelade oavgjort båda matcherna, men killarna förlorade båda matcherna. Och eftersom poängen lades ihop så förlorade kunskap :( Men det var i alla fall kul. Jag spelade som back. Men det kändes himla ovant att spela utan klubba! Men sen när vi åkte tillbaka till skolan så hade jag o malin musik. Vi skulle skriva blues. Det var fett kul. Här är början på vår låt:
"vi ska åka till moskva, vi ska åka till moskva! Shoppa järnet varje da!"

Hahah.. Men sen efter skolan så följde jag med malin hem.. Vi pluggade, titta tv och lite andra grejer ;)

Fredag:
I fredags så var jag först i skolan. Det var as kul. Jag delredovisade franskan också. Kände mig stolt ;) Sen så satt jag, Angelika, Maja och Malin och skratta i hjäl oss. Vi typ beställde lite saker, och Angelika glömde att beställa cola!! HAHHAHAH, ni kanske inte fattar så mkt, men det gör nog dom som va med!! Efter skolan så åkte jag hem. En stund senare satte vi oss i bilen och åkte till hindersmässan. Sen när jag kom hem åt vi räkor och sen somnade jag i soffan!!
Men nu så ska jag sluta skriva!!
Puss!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0