Gästbloggaren här jao !

Hejsan jag som tänkte skriva lite här nu heter Maja och jag går på samma skola som Alva och vi går i paralell klasser och hon är GRYM kan jag säga.
En liten presentation av mig här !

Jag som sitter bakom den hära Mobilen heter Maja och är galen i att köra cross, hålla på med motorsport, rida, Spela Handboll och skriva ! Ni hittar en novell som jag skrivit här. Jag fyller 13 i mars detta året och jag går på Kunskapsskolan och I LOVE IT ! Jag är en liten halv galen tjej med dåligt självförtroende.

har inte tänkt lägga in så mycket mer !! Men ni kan iallafall följa mig HÄR och HÄR
men tack Alva för jag fick blogga här men hoppas vi ses på någon av mina bloggar!
Jag och en häst som heter Mysko <3

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0