...

Pauline om 10 dagar:
Har du dissat din bästa kompis malin eller?? hon verkar jätte trevlig men varför är du inte med henne nu för tiden?? snälla svara på denna fråga för ja blir förvånad att du pratar om andra hela tiden och inte om hon malin eller vad hon heter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar:
Ehh, nej jag dissar inte Malin. Jag vill inte bara vara med henne hela tidien, så jag har andra kompisar också. Bara för att malin är min bästa vän så betyder det väll inte att man får ha andra kompisar. Lägg dig inte i..

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

hej :) Jag har en tävling med nelly, asos, have2have och mylovebasket där du kan vinna vad du vill ur min lovebasket! Där finns massa fina fest klänningar, jeffrey campbell-skor, converse och massa annat! Vore superkul om du var med :) Du hittar tävlingen på länken här bredvid: http://vadfanskajagheta.se/tavling-folj-min-lovebasket-och-vinn-valfritt-plagg/

2012-02-20 @ 15:11:51
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0