Längtar..

Hej!
Dagen har vart ganska tråkig.. Va med Sofia en stund, men vi hade inte så mkt att göra. När hon hade åkt hem så tittade jag bara på tv hela eftermiddagen/kvällen :(
 
Nu sitter jag i alla fall och smsar lite osv. 
Ska snart gå ner & borsta tänderna, sen läsa lite ur JB boken!
 
I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Är ledig (venne varför?).
Kanske hittar på nått. Sen har jag hemstudiedagar (jobbar hemifrån i stället för i skolan) tisdag-torsdag.
På fredagen ska vi köra flaggan med alla på skolan mm.
Ska plugga tsm med Maja på tisdag, sen pluggar jag nog själv dom andra dagarna.
 
Men det får ni veta mer om senare i veckan!
BYE

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0