Girl, I'm gonna show u how to do it, and we start real slow

Hur bor du: Rött hus
Brukar du komma i tid: oftast
Hur lång är du: typ 1,55
Kan du laga mat: Nja
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar till att bli nått
Vad har du på dig just nu: svarta jeans, usa hoddie, bh, trosor, strumpor
Har du någon fobi: Njaaee, tror inte det
Hade du en bra kväll igår: Njaa, sådär
Vilket är ditt senaste inköp: En blus sak från ginatricot
Din favoritdryck på morgonen: venneh
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Vad hade du sönder senast: min kamera
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: typ cola
Favoritdricka när du är riktigt törstig: cola eller vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: dricker inte alkohol
När gjorde du senast något riktigt dumt: Venneh
Saknar du någon just nu: Mmm, många från skolan 
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Dryga sönder, eller typ tro att du har så jävla rätt fast du har fel.
Någon jag stör mig på: När folk tror att dom har rätt fast dom inte har det
Intressen: Innbandy, kompisar, dator mm
senaste person du kramade: mamma ;p
Senaste person du ringde: mamma trorja
Senaste person som ringde dig: venneh, hemligt nr
Vad drack du senast: Pepsi
Vill du ha barn: Inte nu, kanske när jag blir äldre
Längtar du till din nästa födelsedag: JA
Har rakat dina ben någon gång: naj
Är du sugen på något nu: nee
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Kaffe = blää
Använder du hudkräm: ibland
Attraheras du av män med skägg: NEJ?
Micro-pop eller poppa själv: Venneh
Brukar du baka: Nej, händer inte ofta!
Röstade du i det senaste valet: Får inte :p
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: typ..
Vilken låt lyssnade du senast på: I love it
Har någon annan sovit i din säng inatt: Jaa, min kudde!
Vad tycker du är äckligt: Beror på
Har du pengar på mobilen: Yes

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Emelie

du tog mig bebe:O<3

Svar: Hehe, jag tog från snyggareblogg.se!
Alva

2012-08-12 @ 20:04:42
URL: http://www.emeliewestin.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0