Dagen :D

Hellu
 
Dagen har vart bra!
Sofia kom runt 11. När hon kom så gjorde vi lite alla möjliga saker..
Sen senare på eftermiddagen kom min farbror, hans tjej och min kusin till oss.
Jag, Sofia och min kusin, Jolina, lekte lite med Nemo och spelade lite innebandy.
Sen åt Sofia kräftor, bröd och räkor hos oss.. Efter det så åkte hon hem!
 
När alla förutom (förutom jag, mamma, pappa, håkan och Nemo) så stannade jag kvar ute och spelade lite innebandy. Och nu var det jätte skönt att lägga sig under täcket och satt på en film!
 
Btw, är jag himla himla mätt nu.
Tror jag spyr -,-
 
Men nu ska jag halvtitta på filmen och kolla bloggar osv.
BYE
Kräftskiva
<p>Jag &amp; Sofia</p>
<p>Glass</p>
Tre bilder från dagen

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0