"Svenska miljonärer"

Heeej!
För en liten stund sen så tittade jag på "svenska miljonärer". Foki var ju med. Det ägde!!! Hon är så söt. Men om ni inte vet vem foki är så kan jag ge er lite fakta!
Fakta om Foki:

Foki är känd för sin blogg www.fokis.se. Hon lever sitt lyksiga liv i Thailands huvudstad, bangkok. Innan det så bodde hon i svenska staden jokkmokk(stavning). Foki är född i Thailand. I sverige så bodde hon med sin Thailändska mamma, sin svenska pappa och sin lillasyster Fay. I bangkok så bor hon med sin svenska pojkvän Ricky som är fotograf. För ett par veckor sedan så släppte foki sin webbbutik och sitt eget märke, fokiwa.

Nu orkar jag inte skriva mer så jag ska nog gå och lägga mig. Klockan är ju 20 över 10 och jag ska upp klockan 7 i morgon. Så....

Hejdå!!!!


Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0