Test!

Hej jag har inget annat för mig så jag tänkte köra ett test jag hittade på en annan blogg!

Höger- eller vänsterhänt: höger:)

Äckligaste insekten: spindel

Det här är jag bra på: Prata;P
Chips, morötter eller godis: chips, lugnt!

Jag tror jag ska gå och lägga mig snart!

Mamma och pappa ska väcka mig 9.30 i morgon (om dom själv är vakna då, hehe) och det är ganska tidigt enligt mig. Så godnatt!

I morgon så kommer det förmodligen bli bra uppdatering!

Men vi får väll se!

Hejdå!

Bästa bok: vet inte:(
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: att kunna flyga! 
Vad vill du jobba som: fotograf eller typ nåt annat kul.
Pizza eller hamburgare: hamburgare
Skriver du dagbok: ibland
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans: jag är lite sugen på att pierca mig i naveln när jag blir äldre! Och sen så skulle jag vilja tatuera typ make me smile på fingrarna!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.): jag försöker hålla mitt rum städat men jag lyckas sellan:(
Gungar du på stolen: ibland:P

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Ja, kanske det!
Vilken hand håller du gaffeln i : höger
Är du rädd för blod: nepp
Saltar du på maten: nepp
Gillar du att sjunga: japp
Anser du att du är stark: vet inte, kanske lite.
Brukar du sola: ibland.
Vad gör du om du får hicka: dricker vatten.
Röker du: ne
Snusar du: ne
Använder du knark: ne
Kaffe, te eller inget: inget
Har du en besatthet:vet inte

Största svaghet: vet inte

Humör just nu: glad men lite trött.
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: lök!
Kläder just nu: pyamas
Vad sa du senast:´godnatt
Om du var tvungen att leva i en annan tid, vilken skulle du välja då: vet inte 
Fisk eller badkruka: fisk!
Saft eller alkohol: saft
Hur många kuddar sover du med: 2 
Favoritväder: sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: mat, vatten och solkräm 
Spelar du nåt instrument: nopp
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: sparare
Bästa film: easy a
Tror på liv på andra planeter: jag tror det
Kommer du ihåg din första kärlek: ja
Älskar du henne/honom fortfarande: ne 
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet
Tror du på mirakel: ja 
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: vet inte 
Ser du dig själv som tolerant mot andra: vet inte
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 1 eller 2 
Bio eller promenad: det beror på 
Är du kittlig: ja
Snarkar du: ibland
Stjärntecken: tvilling

Ja det var det!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0