Idag!

Idag så har jag gjort absolut ingenting!!! Jag vaknade upp och åt frukost. Sen så gick jag och tog en lång dush. Sen så gick jag upp till mitt rum, satte på tv-n pch sedan datan. Sen så tittade jag lite på tv och satt lite vid datan samtidigt. Jag gjorde det i flera timmar. Sen vid fyra halv fem så borstade jag tänderna, håret och smikade mig (jag vet att det var as sent men det vart en väldigt seg dag!)... Sen så gick jag och åt melon. Sen så gick jag upp till datan (igen) och tittade på lite program på www.svtplay.se ... Sen så åt vi mat. Och sen så satte jag mig vid datorn igen!!!! Jag vet att jag hade en lite seg dag. Heheh. Men i morrn så ska jag kanske vara med nån kompis eller hitta på nåt roligt själv. Hoppas det!!! Jag vill inte ha en sån här seg dag igen. Jag tycker det är jobbigt. Men om jag inte kan komma på nåt att göra så ska jag ta fram en bok ur min skrivbords låda. Där står det över sjutio saker man kan göra om man har tråkigt. Jag har skrivit den själv! Jag kan skriva ner dom fem första sakerna som står i boken.
1.hoppa studsmatta
2.hoppa hopprep
3.gör en dans
4.spring en bit
5.gör nåt roligt med håret (tex. locka det, platta det, sätt upp det, 80-tals frilla! P.s klipp inte i det!!!!)
Det var det. Jag har tyvärr ingen bild nu så jag tar en bild från google.

Inte så mycket att se på kanske men jag tog bara nån! Läpparna ser så söta ut!!!! Aja, hejdå!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0