Hur det va i Falun!

Hej!
Nu tänkte jag berätta om hur det va i Falun. På bussen dit så satt jag brevid malin. Vi hade skit kul hela tiden. Fast jag mådde lite dåligt på slutet, men jag spydde inte!! Direkt när vi kom fram så åt vi lunch. Sen hade 6z (jag och min klass) hemkunskap. Då skulle man va två och två och baka bröd och laga soppa! Jag va med Malin, och vi bakade bageter och lagade kötfärs soppa. Soppan vart rätt okej och samma sak med brödet! Sen åt vi middag, och sen hade vi rast restan av dagen. På kvällen hade vi skit kul. Jag delade rum med Malin, Linn och Ella. Vi åt godis hela tiden och skrattade typ hela tiden. Sen när vi skulle sova så vet jag inte varför, men jag flyttade ner till Malin och sov i samma säng, hahah:D Nästa dag hade 6z fysik. Det var skit kul!! Man skulle först hälla karamellfärg i en bägare med kallt vatten och en bägare med varmt vatten, och sen se vad som hände. När vi skulle plocka undan så hade Alva (inte jag) ut karamellfärgen på hela hennes labrock, så det såg ut som hon hade blivit skuten. Sen så hade vi sy slöjd. Då sydde jag en halv fisk, och på nått konstigt sätt så råkade jag klippa mig i fingret!! AJJJ!!!!! Sen hade vi rast hela dagen. På kvällen var det fem kamp. Det var rätt så tråkigt. Sen sov jag i Malins säng igen. Nästa dag så hade vi slöjd hela dagen. Då blev jag klar med min fisk!! Det blev helt failad, och jag blev inte ett dugg nöjd!!!!! På vägen hem så hade vi skit, skit kul!! Jag Emelie och Malin satt och sjöng, haha!
-Baby norrköping, norrköping, borås!!
-Mamma Mia!
-Oh docktorn Lisa på huvet och sa..
Här kommer lite bilder!!
Jag!!!
Fisken jag sydde!
Andra sidan!!
Sydde 50% rosa, och 50% blå!! Vad tycker ni??

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Elise

SVAR: Ja visst är den? :)

2011-12-24 @ 21:28:20
URL: http://eleii.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0