Frågestund!!


Fråga vad ni vill fram till 10 januari 2012!!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Paulin

Hej!

vill bara att du ska veta att din blogg e bäääst! läser den varje dag . hehe ^^.

har du gsm?? (gosupermodel) skulle vara kul att få chatta me dig om du vill. om du inte har det kan du ju skaffa det om du vill , super kul!!

2011-12-30 @ 05:43:22
Tack för att du kommenterade, Alva

Hej!!

jag fick nyss reda på din blogg från min bästis Paulin ^^

tycker den e super duper bra o borde rekomenderas till alla!.

Suoer coolt att du varit i egypten.o jag älskar den dära söta tröjan med pingvinen på!!!!!! vill haaa!!.

men nu vill jag fråga om du inte kan göra en smink video ? en sån när du filmar dig själv sminka! skulle vara super kul!



P.S jag skulle också villja chatta med dig på gsm!

skulle vara super coolt att verkligen få prata!!!

puss o kram skumbana <3



haha fick puss o kram skumbanan från en väldigt rolig blogg!!

2011-12-30 @ 05:54:34
Tack för att du kommenterade, Riskakan

Hej, jag tycker inte om din blogg men jag har några frågor.

Varför gör du grimAser på bilderna?

Har du bara en kompis? Bara din BÄSTA kompis Malin?

Vilken skola g

2011-12-30 @ 09:33:00
Tack för att du kommenterade, Paulin

varför fan kommenterar du om du inte giller hennes blogg ??

hon gör inte alls grimaser på bilderna o hon har faktiskt skrivit om flera utav hennes vänner .

puss o kram på dig alva fortsätt så som du gör, du e BÄST

2011-12-30 @ 15:00:31
Tack för att du kommenterade, malin

Ja är inte hennes ända kompis, hon har mkt felar bara för jag är hennes bästa vän betyder det ju inte att jag är hennes ända. och du behöver inte skriva att du inte tycker om hennes blogg.

Du e bäst alva <3 <3 <3

2011-12-30 @ 15:24:18
URL: http://tiepmalin.blogg.se/
Tack för att du kommenterade, Riskakan

Jag får väl kommentera om jag vill!

Och på många bilder gör hon grimaser och hon skriver bara om hennes BÄSTA kompis Malin. Jag tycker inte att ni ska hoppa på mig bara för att jag ger en egen åsikt! Låt mig och min kommentar vara ifred!

2011-12-30 @ 19:02:01
Tack för att du kommenterade, Paulin

men hon har ju sin kompis linn,karro o soso o mycket fler faktiskt.

o DU behöver väl inte hoppa på alva DU kan väl låta henns blogg vara?

o jag skrev vel bara min åsikt med elr?? :D

2011-12-31 @ 03:44:53
Tack för att du kommenterade, Riskakan

Om du slutar kommentera vad jag gör blir allt mycket bättre! Och det stavas väl och inte vel...

2011-12-31 @ 07:54:20
Tack för att du kommenterade, Paulin

jag kan sluta kmmentera men du borde väl veta att det e du som borde sluta. Och förlåt att jag har en japanskt macbook som inte har alla svenska bokstäver.

2011-12-31 @ 08:21:50
Tack för att du kommenterade, Riskakan

Tack för att du slutar pauline

2011-12-31 @ 16:56:21
Tack för att du kommenterade, Anna<33

Hej bästa Alva <333

jag undrar om du skulle kunna lägga upp ett blogginlägg och video inlägg på din dagliga sminkning???

puss o kram

2012-01-01 @ 13:27:49
URL: http://trangius.blogg.se/
Tack för att du kommenterade, Alicia

Här kommer fleeera frågor ;)



1. vilken är den snyggaste kändisen du vet(tjej OCH kille)

2. Vart går din drömresa?

3. Hur ska din drömkille vara?

4. Säg 3 av dina favorit-affärer!

5. Skulle du vilja ha en systemkamera? Isåfall, vilket märke och vilken modell?

6. Viker eller knögglar du toapappret?

7. Vad använder du i dina vardagliga sminkning?

8. Vilka är dina 3 absoluta favoritplagg just nu? (med bild)

9. Vilken film skulle du helst vilja se utav dom som går på bio just nu?

10. Vilken kändisbloggare tycker du mest om?

11. Hur skulle du beskriva dig själv? (personlighet, din stil osv..)

12. Skulle du vilja ändra på något med dig sjölv eller är du nöjd som du är? (du är sjukt söt)

13. Hur många unika besökare har du haft som mest (ditt besöksrekord)?

14. När du åker in till stan, åker du in till själva Stockholm då?

15. Om någon läsare skulle komma fram till dig när du är ute och shoppar eller liknande, hur skulle du reagera då?

16. Vad är din favoriträtt? Favoritfika? Favorit stad i Sverige? Favorit-årstid? Favoritlåt?

17. Vilka länder har du besökt?

18. Vart redigerar du dina bilder?

19. Skulle du vilja renovera ditt rum eller gillar du det så som det är nu?

20. Skulle du kunna lägga upp fler bilder i dina inlägg eftersom du är så fin + att det blir roligare med bilder?

21. Kan du lägga upp video när du sminkar dig, och kanske lägga upp videosar lite då och då i övrigt? Det är så mycket roligare och få se dig i videoformat också!^^

22. Är du kär just nu?

23. Hur ser dom snyggaste skorna ut enligt dig (kanske en bild på dom också)?

24. Skulle inte vi kunna få se något som du ritat?

25. Vilket är ditt/dina favoritämne/-n i skolan?

26. Vilken ögon- och hårfärg skulle du helst vilja ha (naturligt)?

27. Hur skulle ett grymt bra lov se ut för dig (vilka aktiviteter skulle du göra, vart, med vem osv..)?

28. Vad vill du arbeta med i framtiden?

29. Hur tyckte du att ditt 2011 var?

30. Vilken bild var du mest nöjd med från 2011?

31. Hur ser dina nyårslöften ut iår(om du har några)?

32. Har du pojkvän? om inte, skulle du vilja ha en?

33. Var bor du?

34. Om du fick välja ett ställe, vart som helst i hela världen som du skulle bo på när du blir större, vart skulle det vara då?

35. Vilka är dina 3 favoritbloggar?

36. Vad skulle du vilja heta om du var en kille?

37. Berätta 3 wierda saker vi inte vet om dig( desto galnare, ju bätrre blir det)!

38. Varför började du blogga?

39. Tycker du att du är bortskämd?

40. Ångrar du något du gjort?

41. Hur många USA-plagg äger du?

42. Nämn 3 saker som du gillar otroligt mycket!

43. Vart skulle du helst vilja shoppa, om du fick välja över hela världen?

44. Gillar du pommes frites?

45. Vad brukar du beställa när du käkar på Mcdonalds?

46. Vilka är dina favvo-chips och favvogodisar?

47. Vad skulle du ha gjort om du vann 50 miljoner?

48. Vilken dator vill du ha?

49. Vad är det godaste, men nyttigaste, snackset du vet?

50. Säg 5 saker du absolut skulle vilja göra innan du dör?

51. Är du äventyrlig av dig?

52. Vilken är den godaste drickan du vet?

53. Vad längtar du mest till det här året(om det är flera saker så säg allihopa)?

Och siiiiiista frågan:

54. Hur awesome kommer sommaren bli för dig?



Det blev lite mycket frågor, men sånt är ju bara kul, right huh? Hoppas på bra svar nu, gör mig glad. Och kom ihåg, det finns bara en "special edition

" av just dig. Ändra aldrig på den, va bara dig själv hela tiden och stå på egna ben, så kommer du lyckas ganska stort! Du är väldigt fin och annorlunda på ett bra sätt, glöm aldrig det! ^^



Kram Alicia <3

2012-01-06 @ 01:48:59

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0