idag!

Hej!
Nu är klockan typ tio över fyra. Jag tänkte berätta lite om vad jag har gjort idag hitils. Jag har cyklat, jag har hoppat studsmatta, jag har tittat på tv och jag har ätit. Ja det var typ allt! Jag vet att det inte var så mkt men jag ville bara vara hemma och ta det lugnt idag! Men här kommer dagens outfit.

Dålig bild jag vet!
Föresten, jag har funderat på att köpa en video kamera. En sån som man bara kan spela in videor med. Då kan man gör såna här små filmer med små gubbar! Hahah. Ni kanske redan vet det men så här gör man en sån här mini vide med små gubbar:
Man gör typ ett ställa där gubbarna kan stå. Och sen om gubben tex ska gå så gör du så här: Du ställer gubben där du vill att han ska börja. Sen så sätter du på och sen nästan direkt efter så pausar du. i pausen så ska du flytta fram gubbar pytte lite. Sen så sätter du på igen. Och sen så paousar du nästan direkt igen. Och sen flyttar du gubben lite. Och sen så håller du på så tills det är slut! Hahah. Om ni inte fattar så får ni väll söka info på google eller nåt!
Men nu ska jag kolla några bloggar!
Hejdå!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Lizzie

Sv; Tihi, Tack :) Jag köpten den i Tjeckien faktiskt :D

2011-08-18 @ 18:38:59
URL: http://lizzieyao.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0