Första dagen på min nya skola!

Hej!
För några timmar sen så kom jag hem från kunskapsskolan (min nya skola)! Det var ganska kul där:D... Men jag träffade inga nya kompisar, men jag har god tid på mig att göra det. Men idag så har vi inte jobbat direkt. Vi pratade mäst och do berättade om skolan och lite så. Men nu så tänkte jag visa mig lite bbilder på nya kläder och så. Jag skulle igentligen göra det igår med hann inte. Jag tänkte göra det på kvällen när jag kom hem från soso. Men jag var tvungen att gå och lägga mig lite tidagare för att det var ju skola idag. Men dom kommer nu.

Detta är e tröja med amerkanska flaggan på. Jag köpte den i går på marieberg med ella och soso. Köpt på gina tricot och kostade 199 kr!

Och det här är en typ rosa/orange/korall färgade tröjan köpte jag på mariberg igår med ella och soso. Jag köpte den på cubus för 49 kr (rea).

Den här mörk gröna adidas tröjan köpte jag i förrgår på intersport med mamma och pappa! Det var stor rea. En kostade 350. Och sen så var det ta 3 för priset av 2. Så altså blev det 700 kronor för tre st. Min andra blåa kostade 700. Och nu fick man 3 för det priset! Snacka om rea...

Och den här ser kanske ut som en tröja som den gröna, men det är en jacka! Men jag köpte den samtidigt som den gröna och kostade lika mkt.

Och jag köpte hårnålar på marieberg när jag var där med ella och soso. Dom är köpta på glitter och kostade ca 20 kronor.

Samma dag så köpte jag ett dörrstopp som ser ut som choklad (men det var för lågt:( ). Jag köpte den på lagerhouse och den kostade bara 10 kr.
Ja det var bara det jag ville säga/visa tror jag. Om det är nåt annat ni vil se så kommentera bara!
Chao..
Ps!
Förlåt för dålig uppdatering senaste dagarna, men jag har haft fullt upp med att njuta av det sista av sommarlovet!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0