Awesome!

Hej!!
Nu känns typ allt awesome! Jag har precis dushat efter innebandy träningen som också var awesome.. Idag har jag somsagt vart på stan. Med mig hem fick jag en påse från gina och en från parfym pia. Och sen så fick jag också en liten julklapp av Malin. Jätte snällt!! Hon köpte gröna fjäderörhängen till mig. Till henne köpte jag ett par uggelörhängen. Mer från gina köpte jag usa shortsen. Jag fick dom igentligen i julklapp, men dom var förstora så vi skulle byta dom. När jag om mamma kom till marieberg så fanns det inga usa shorts kvar, så jag fick ett presentkort på den summan som shortsen kostade. Sen idag på stan så fanns det jätte många storlekar, så jag köpte ett par nya. Provade dom men utanpå jeansen (hehe) så jag vet inte om dom passar! Men om dom inte gör det så är det väll bara att lämna tbx dom igen och köpa nått annat snyggt. Från parfym pia så köpte jag 2 snygga nagellack som bara kostade 10 kr st! Sen så köpte jag ju bakad potatis från "Levis Cofieeroom". Gott som vanligt. Sen drog vi hem till malin och bytte om. Sen så bar det av till pettersberg (där det luktar jätte gott "host") där vi körde innebandy. Kände mig usel efter att inte ha tränat på länge! Men vi får hoppas att jag spelar bra på måndag.
Men i morgon så ska jag i alla fall på marieberg med sofia. Får se om jag hittar nån ny skolväska då.. HATAR MIN NUVARANDE!!!!!!!!!! Men nu ska jag sova! Puss och godnatt!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Paulin

Hoppas du hittar en skolväska imorn!

det kanske låter lite konstigt men jag tycker ärlig talat att du har typ världens snyggaste läppar använder du nån speciel läppstift elr nåt?^^

2012-01-05 @ 12:13:47

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0