Rent och snyggt!

Hej!

Nu är mitt rum rent och snyggt igen. Det är bara lite kläder som ska tvättas på golvet och sen så bäddade jag inte min säng så noga. Men efter jag hade städat så gick jag ner och poppade popcorn!!! Mummss..... Men sen så har jag också bytt om till lite mysigare kläder. Och nu sitter jag vid datorn medans idol utslagnings grejsett rular på teven. Jag hoppas inte Amanda Fondell eller Andre åker ut. Men efter det där idol grejset så är det typ mitt fredags favvo program som heter modern family. Det äger!!! Så om ni vill se nåt bra, titta på 4:an 22.40 varje fredag. Men här kommer lite bilder.
Min mys outfit:





Mina popcorn:






Ha en fin kväll!


Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Mira

Sv: Tacktack! :D Haribo nappar är ju också väldigt gott förstås, och så älskar jag såna där huggtänder-godisar. Men nu får jag hålla mig till choklad och sånt där lättsmält ett tag framöver, har nyligen satt in en tågräls i munnen min. ;">

2011-11-12 @ 08:44:07
URL: http://bysesam.blogg.se/
Tack för att du kommenterade, Alicia

Den där bilden på popcornen, den i mitten var jätte bra. Ser ut som om du tagit den med systemkamera. :))))

2011-11-12 @ 20:17:45

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0