Skolan på tisdag!

Heej!
Snart börjar skolan igen för mig. Faktiskt på tisdag den 23 augusti! Jag börjar ju ny skola. Och jag är lite nervös. Men jag har ju typ alla tjejer som gick i min förra klass med mig. Så det kommer nog gå bra. Men jag ville skriva ett litet inlägg för att.... Nee, jag vet inte! Hade bara tråkigt, haha. Nej, jag hade inte tråkigt men jag vile uppdatera lite. Men en sak jag vill säga till er är att jag skulle bli super glad om ni kommenterar mer. Jag tror att jag förlorar läsare när jag ser att ni inte kommenterar. Men när jag kollar statestiken så ser jag att ni är kvar! Så jag vill att ni kommenterar!
Här kommer en liten webbcam bild jag tog nyss!

Jag vet att det är en liten konstig bild, menmen!
Nu ska jag nog gå ner och kolla på tv!
Chao!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Alicia

Vad fin du är! :)

2011-08-18 @ 21:00:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0