Ben and jerry + dator = trevlig kväll, med mig själv!

Heej!
Nu så ska jag sitta vid datorn lite och äta upp min ben and jerry. Superduper skönt att vara lite med mig själv. Hahah. Fast jag är ju typ det varenda dag när mamma och pappa är på jobbet. Jag längtar faktiskt tills jag börjar skolan. Jag ska ju börja på en ny skola. Jag vill träffa nya kompisar som bor i närheten av mig. Eftersom att skolan ligger ungefär 500 meter från mig så hoppas jag på att få det! Men liktsom komma in i dom gamla rutinerna igen. Tror att det blir kul att börja ny skola. Fast jag är lite nervös för att jag inte kommer att klara mig. Asså om ni inte visste det så ska jag börja på en skola som man får planera typ sina veckor själva. Altså måste man ta jätte mkt ansvar. Om man inte gör det man ska i skolan så får man jätte mkt läxor. Asså det man inte hinner får man ta i läxa. Men om man hinner allt så får man ingen läxa alls. Så det är jag lite nervös över!Men jag har tyvärr ingen bild nu! Men det har blivit dåligt med bilder nu på¨senaste tiden. Ska försöka skärpa mig. Men i morgon så hoppas jag på att va med nån. Jag har inte vart det på länge. Ska kolla med Sofia, Linn, Maja, Ella och kanske nån mer. Få se vad det blir!
Men nu ska jag kolla några bloggar!!!!
Hejdå!

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Anonym

vad heter skolan du ska börja i? :)

2011-08-14 @ 21:50:38

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0