Onsdag 16/5

Vaknade halv 7 och drog t skolan. Hade NO prov direkt på moronen. Sen åt vi, babblade lite osv. Sen redovisade jag typ halva steg 9 i svenska :D STOLT! Men efter skolan så följde jag med Linn Bästa Amundsson hem. Vi åt världens godaste mellanmål och flummade runt lite som vanligt. Han inte va så länge tyvärr :( Men eftersom vi är ganska ofta så göre inge..
Men sen åkte jag hem, spelade lite innebandy osv. Sen åt vi, tittade på tv och nu sitter jag i soffan och chillar!
Ska typ sova osåå..
Bloggar mer i morn, ses babes ♥

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Saga

Helooww! fin blogg gillar din header! :))

2012-05-17 @ 11:55:49
URL: http://sagaforsbergs.blogg.se/
Tack för att du kommenterade, Karolina

Veckans blogg på min blogg nu!

Anmäl dig nu!

Jag drar 1 vinnare + 2 extra på Lördag! :)

Lycka till och ha en bra dag! :)

2012-05-17 @ 17:41:13
URL: http://photoobyykarro.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0