Såå tomt..

Heej!!
Nu är jag tillbaka från bloggpausen!! Det känns så tomt att inte blogga liktsom ;)) Men jag kanske inte bloggar lika mycket som jag gjorde förut. Är fortfarande lite jobbigt i skolan just nu. Matten ska liktsom redovisas den här veckan igentligen.. Men.. Vi ska hoppas att det går nästa vecka dåå.. Har as mycket kvar!! Och i franskan med. Ska redovisa steg 5 nästa vecka och jag är inte ens klar med steg 4. GAAHHHH...
Här kommer i alla fall några bilder från när jag inte bloggade ;**
idag ska man åka skridskor med min söta lilla Apa och många fler !! Sen blir det film med min söta lilla Apa och många fler.. Love u, Lisa :)
<p>försöker sova. Men hur går det?? Nja inte på bra...</p>
<p>längtar så jäkla mycket till i morgon&lt;3 skridskor och film i skolan&lt;3</p>
<p>älskar dig&lt;3</p>
<p>nationella prov i morgon !! VILL INTE !!</p>
<p>har jag små händer eller!</p>
<p>hade skit kul på idrotten idag! dansade jenka ;) bilen är från idrotten! kan inte låta bli att ta kort när det är en stor spegel framför mig!</p>
Och här kommer en bild på en tröja som jag köpte i går!!
<p>Ny tröja! Tycks??&lt;33</p>
Puss och kram alla♥

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0