Hemma!

Hej ;)
Förlåt för att jag inte bloggade i går. Jag hade i alla fall skit kul på matchen. Vi vann den första med 9-0, och förlorade den andra med 5-3.
Men nu sitter jag hemma och ska äta lite. Jobbade inte så mkt i skolan, för vi hade typ bara föreläsningar och sånnt som vi skulle gå på. Men eftersom jag verkligen behöver jobba så ska jag plugga lite innan träningen idag. Men jahopp.. Inte så mkt mer att säga så..
...Puss och kram ♥♥♥

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Stina

Alltså vadå uppdatera,vad betyder det? :/

2012-03-26 @ 22:14:35
Tack för att du kommenterade, pauline

fan vad ful du är. puus på dig hålet :******** -.-

2012-03-27 @ 18:52:33

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0