Dag 1 - Bilder på dig och en text om dig själv

Jag heter Alva Persson och är en glad 99:a som lever livet i staden örebro. Jag har många kompisar, och den jag umgår mest med just nu är Lisa Rasmusson. Hon är helt änkelt awesome. Jag går på en skola där man få ta mycket eget ansvar. Ibland får jag panik för att jag inte hinner med det jag har tänkt i skolan. På fritiden så spelar jag innebandy i världens bästa lag, KFUM.. Vi spelade match i går men jag va inte med :(. Jag gillar att strosa runt på stan med familj eller kompisar. Älskar storstäder, men är typ aldrig i några ;P. I maj ska jag till stockholm (älska, älska, älska). Länderna jag har varit i är Thailand, Egypten, Finland och Sverige. Min familj består av mamma, pappa, mig, bror och två tjocka katter.. Det var typ allt om mig ;))

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Johan

Varför var du inte med ? -.-

2012-03-05 @ 12:46:38

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0