Upptagen med sommarlovet!

Hej & förlåt för att jag inte har bloggat nu dom senaste dagarna men jag har vart upptagen med sommarlovet!
Kommer nog inte ha världens bästa uppdatering på sommarlovet, men ni får väl stå ut med det.
Men om ni vill veta lite vad jag gjorde igår och idag så kommer det lite om det här:
IGÅR
Jag vaknade ganska tidigt och städade lite. Sen efter ett tag kom Lisa. Vi åt lunch, titta på film osv. Sen åkte vi till KS (KunskapsSkolan) och lämna en sak. Sen åkte jag hem till mig och hon hem t sig. När jag kom hem så åkte jag t marieberg och köpte ett nytt skal. Rätt nöjd faktiskt. Men sen på kvällen så åkte jag och mamma och hämta upp Lisa och sen åkte vi hem till Emelie och sov där. Hade rätt kul, va uppe till 4 och tittade på video's..
IDAG
Idag så vaknade jag Lisa och Emelie i Emelies husvagn ca kl 11. Sen gjorde vi oss i årdning och sen drog vi till en lekpark och tog lite bilder. Sen satt vi och prata lite. Jag åkte hem kl 4 typ. När jag kom hem så chillade jag lite innan familjen drog hem t mormor & morfar. Det va ganska tråkigt (ganska=jäkligt tråkigt). Men sen åkte jag hem och chillar, som jag gör fortfarande!

Men jag bloggar mer i morgon, pusshej♥
Fett rolig natt med er cheeyyyooor!<33
Bild från igår!
<p>Fin/Ful...?</p>
Mitt nya skal! (Y)

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Elicia

Vart köpte du shortsen (stavning)

2012-06-21 @ 19:19:59

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0