Ledig

Hej :D
Just nu så sitter jag i soffan och tittar lite på tv.
Dagen har vart grym!!
Först åkte jag upp på stan och mötte Lisa och Emelie. Vi åt lunch på mc och sen gick vi runt på stan lite. Sen drog Lisa till stadsparken och förberedde sig inför sin konsert, typ.. Sen gick jag och Emelie runt själva. Emelie shoppa runt medans jag inte hade några pengar.. ;(
Sen drog jag Emelie och kolla när Lisa uppträdde. När det va paus typ så åkte jag och Emelie över till stora holmen och åkte trampbilar, HAHA!
Sen åkte vi båt tillbaka och titta mer på Lisas uppvisning. När den var slut så åkte vi upp på stan igen och flumma runt lite ;)
Sen fick jag skjuts hem av Emelies snälla pappa!
Efter det har jag typ bara chillat, skypat lite osv..
Men jag bloggar mer i morgon, puss<3
Emelie på trampbilen! <3

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Isacs Mamma

Hej vännen!



3 Dagar kvar på tävlingen där du FÅR 3 gratis produkter bara genom att medverka:)



Så kika in :

http://isacsmamma.blogg.se/2012/june/tavling-i-samarbete-med-elias.html



Förlåt om du inte gillar detta, eller redan är anmäld <3

2012-06-07 @ 01:15:46
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0