Idag & i morgon

Tjo babes ;*
Förlåt att jag inte bloggade idag, men jag orkade helt enkelt inte.. Kan ju hända ibland!
Men idag har jag i alla fall slappat och tittat på tv. Inte gjort så mkt mer, hehe. Första tråkiga dagen på sommarlovet, men nån tråk-dag måste man ju ha ;)
Men tänkte berätta lite om i morgon:
Jag tror inte att jag har berättat det här, men i morgon åker jag upp t sundsvall. Min farbror fyller 50 så jag, mamma och pappa åker upp dit. Ska bara vara där under helgen och tar med mig datorn, så jag kommer antagligen att blogga :) Men kommer förmodligen också träffa min kompis som bor där uppe (hoppas jag på i alla fall).
Men nu ska jag chilla vidare, kanske bloggar mer sen ;p
CYA
Random bild som jag laddade upp 4 gånger.. Visst är jag cool?? ;))

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0