Home sweet home

Helluu :)
Nu är jag äntligen hemma i Örebro. Visst det va ganska kul i Sundsvall, men man trivs ändå bäst hemma. 
Jag tänkte berätta kort om hur det va i Sundsvall..
Vi åkte dit i fredags morse. 6 timmar dit, + matpaus. Vi åkte till farbror och ställde in alla väskor osv. Sen chillade vi lite. Sen på kvällen kom min kompis, Ida (min farbrors förra tjejs barn). Vi åt. Sen gick jag och Ida ut på "äventyr". Nee, men vi gick typ till nått ställe nära en skö och chillade, hehe.. Sen när vi kom hem så satte vi på en film. Den va inte så bra så vi stängde av den vid 1 och la oss i sängen och pratade till klockan blev 3. 
Nästa dag så vaknade vi typ 12. Gjorde ingenting på dagen. Titta på tv, mm. På kvällen så åt vi, spela sällskapspel och tittade på film igen. Den här filmen va bättre. Sen gick vi och la oss i sängen och webbade med random people. Haha, fan vad kul det var! Sen somnade vi vid halv 7 på morgonen ;)
Vi vaknade typ 13 på dagen. Jag fixade mig, packade och sen åkte vi hem igen. Sov typ hela resan hem. 

Det va lite om helgen.
Men i morgon har jag också lite planer: Ut och gå/springa med mamma, städa, packa upp, dra till gina tricot (det är rea)...
Men nu ska jag läsa lite och sen sova! Pusshej ;*
orkar inte fixa nån bild nu, så får bli imoron´...

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0