50 sanningar

1. Jag heter Cecilia i mellan namn.
2. Jag har en bror.
3. Jag tippar på att den här sommaren kommer bli den bästa på länge.
4. Jag älskar mina vänner otroligt mkt.
5. Mina bästa vänner heter Lisa, Emelie och Elicia.
6. Jag är singel ;)
7. Jag går på innebandy.
8. Jag har aldrig brytit nåt.
9. Min favvo blogg är hannalovisasol.se
10. Jag följer 5/6 bloggar
11. Jag åker till västkusten på söndag. 
12. Jag har bloggat på den här bloggen i ca ett år.
13. Mina favvo låtar är "look at me now" och några till.
14. Jag vettefan hur jag ska komma på 50 sanningar.
15. Jag är 99:a.
16. Alltså är jag 13 år.
17. Jag fyller år 9/6.
18. Jag drar till Falun med skolan direkt efter sommarlovet.
20. Mitt rum är just nu stökigt.
21. Men jag funderar på att städa det snart.
22. Jag har 3 posters på Taylor Lautner på en av mina garderober.
23. Bara för att han är så sjukt snygg ;)
24. Jag måste skriva en berättelse på sommatlovet..
25... För att jag kom överens om det med en lärare.
26. Jag åt vindruvor tidigare idag.
27. Jag har en plast-växt i mitt fönster.
28. Jag har hårspray i håret.
29. Jag tycker inte att det nya dom har gjort med blogg.se är särskilt bra.
30. Nu har jag bara 20 sanningar kvar.
31. Jag lyssnar på "Look at me now" just nu.
32. Min lunch idag va en räkmacka.
33. Jag får 300 i månadspeng.
34. Jag älskar min nya mobil.
35. Jag älskar skalet till min mobil.
36. Jag vill ha en ny kamera.
37. Min nuvarade kamera är helt..
38. Statistiken på bloggen har sjunkt :(
39. Min dator är rosa.
40. Boken jag läser heter "sommaren jag blev vacker".
41. Jag rekomenderar den!!
42. Jag har inte packat upp sen jag va i sundsvall än ;)
43. När jag var mindre så brukade jag och min kompis skriva egna rapplåtar och rappa dom.
44. Jag hade samma klänning på skolavslutningen i år som förra året. 
45. Nu är det bara 5 sanningar kvar.
46. Min bästavän Lisa har typ 100000 bloggar men bloggar aldrig ;p
47. Jag är ganska slarvig utav mig.
48. Jag heter Apaans på bdb.
49. Jag skaffade nyligen instagram.
50. Jag heter perssonalva på instagram, FÖLJ.
 

Kommentarer!!
Tack för att du kommenterade, Emma

Hejj! Vilken fin blogg du har:) Jag undrar om du skulle vilja titta in på min blogg och kanske skriva en kommentar? Jag skulle bli jätte glad:) Ha det bra<3

2012-06-25 @ 23:20:49
URL: http://emsanlife.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0