13!!

Tjaa!!
Äntligen är jag 13 år, + att den här helgen har vart övelägset grym!!
Igår i skolan så körde vi först minuten, hela förmiddagen. Sen på eftermiddagen så titta vi på en tråk film. Låg och smsa hela filmen, hehe.. Efter skolan så drog jag, Lisa och Emelie hem till Emelie. Vi fixade i årdning den mm. Sen åkte vi och kollade på Emelies träning. Jag och Lisa brottades typ, haha, normala. Men sen åkte vi hem, fixade husvagnen ännu mer, fick damp på ett täcke, åt tacos. Sen kom Max. Vi pratade mest och sen satte vi igång en film men hann inte se så mkt. Sen drog han. Då satt vi mest och pratade. Vi blev lite rädda då och då också. Typ halv 2 så satte vi oss upp och åt det som blev över av tacosen.. ;) Sen somnade vi typ. På morgonen så åt vi tårta t frukost. Emelies mamma var så snäll så att hon bakade en tårta för att jag fyllde år<3
Sen fixade vi oss och mötte Samuel. Vi pratade mest. Han skrattade mest åt oss för att vi var lite flummiga. Men sen hände det inte så mkt mer hos Emelie.
Men när jag kom hem så fick jag lite presenter osååå.. Sen kom lite släkt, vi åt tacos och tårta. Jaa, sen har jag typ bara chillat ;)

Har seriöst vart bästa helgen i mitt liv!!
Men nu måste jag sova.. Pusss♥
Btw, bilder kommer i morgon!

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0