Igår & idag

Hej, förlåt att jag inte bloggade igår men hade fullt upp med att leva lite!
Men va i alla fall med Maja hela dagen. 
Vi började med att köpa varsin mjukglass på macken. Sen fortsatte vi med att cykla runt i Brickebacken.
Sen åkte vi hem till Maja en stund. Då så frågade hennes mamma om vi ville åka & bada.
Varmt vare, så vi sa ja. Vi åkte hem till mig och hämta badkläder, och påvägen hem till Maja så såg vi två killar (typ 10 år), sen ser vi att den ena har en vattenballong i handen.. Vi cyklade så fort som vi kunde. Dom kastade och den kom precis brevid Majas fot, så hennes fot blev lite blöt. 
Men sen åkte vi och bada i Kumla. Rätt kul var det (y).
Sen skjutsade dom hem mig och jag chillade mest på kvällen, och sen tittade jag på Wallander.

Det va typ det, men nu tänkte jag berätta lite om vad som händer idag.
Mina föräldrar är i Sthlm, och jag & brorsan har huset för oss själva i en natt.
Så senare kommer Lisa och då ska vi äta lunch och bada oså.
Sen åker vi hem till henne och sover där!
Nice, jag vet ;)

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0