Har du tråkigt?

Fick världens bästa idé från www.keela.se. 
Jag tänkte tipsa er om vad man kan göra när man har tråkigt. Som tex på sommarlovet, ibland kan det va riktigt långtråkigt..
Ni tycker kanske att jag tar hennes idé nu, och ja, det gör jag, men lite måste man dela med sig av ;)
Såhär kommer dom:
1. Kollage ~ Ta massa av bilder, på dig, vänner, familj osv, och sätt ihop det till ett fint kollage.
2. Läs ~ Det kanske låter himla tråkigt att ta fram en bok och bara läsa. Men när man väl gör det är det himla mysigt!
3. Ta tag i saker ~ Om du bara sitter hemma och tråkar för att du inte orkar göra nått så får du skylla dig själv. Om du vill ha kul, skaffa kul. Ta cykeln, dra upp på stan, shoppa, träffa kompisar, bada, sola, fika, spela minigolf osv.
4. Film ~ Poppa några popcorn och sätt på favvo filmen, det kan också ge dig insperation till att ha kul!

Ne, nu orkar jag inge mer!
Klicka HÄR för att komma till inlägget Keela skrev^^

Kommentarer!!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser det)

Din blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0